we krijgen een nieuwe keuken omdat er geen afvoer kan voor een wasemkap wil ik raad voor een mooie kap.Stil en goed Wie weet wat?

Wat is een goede en stille zijn geen kastjes boven is niet mogelijk om een afvoer te maken.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

een goede site met afzuigkappen en lage prijzen. Bel ze even op en krijgt genoeg info wat mogelijk is!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er zijn veel wasemkappen zonder afvoer naar buiten, maar dan blijft al het water dat verdampt, in je keuken achter.
Mogelijk daardoor veel condens op ramen( ook dubbel glas)en koude muren en mogelijk ook schimmelvorming.
Ook blijft er een deel van je kookluchtjes in je keuken.
Misschien kan je een ventilator plaatsen ergens in een raam van je keuken, dan kan je de vochtige kooklucht toch kwijt.
Voor verdere inf. bij een dealer van dit soort zaken, er komen telkens weer nieuwe ( betere) uit.