Wij hebben een zeer gehorig huis. Kan je dit verhelpen?

Mijn ouders slapen onder mij, en als ik al bv een riem laat vallen op de grond of als ik niet zacht m'n voeten verplaats, worden m'n ouders al wakker. Dit is natuurlijk erg vervelend voor m'n ouders en mij.
Heeft iemand misschien een idee hoe je dit probleem (goedkoop) kan verminderen?
Er ligt al 'n vloerkleed op de grond om wat te dempen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.9K

Antwoorden (7)

Je zou kunnen proberen dik tapijt te nemen met ondertapijt. Neem zeker geen zeil of laminaat, want dat is altijd gehorig. Verder kan je in huis pantoffels aan doen, met zachte zolen natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vloerbedekking met demping materiaal eronder, bij wibkels als carpet right, hubo en kwantum hebben ze dit vaak goedkoop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daarnaast kunnen je ouders oordopjes indoen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Jullie zouden een isolerende laag kunnen aanbrengen tegen het plafond van de slaapkamer van je ouders: een iets verlaagd plafond met daartussen isolatiemateriaal.
Een bouwmarkt kan je verder helpen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kristal
12 jaar geleden
Ja precies, zat ik ook aan te denken, dat helpt goed en is minder ingrijpend als wanneer je de vloer moet verhogen, i.v.m. deuren en hoeken.
Tegen het plafond van de ouderslaapkamer is het meest praktische.
+1
fermacell is een merk die complete systemen zwevende vloeren in hun assortiment hebben..

dit is de theorie achter de gedachte:

http://nl.wikipedia.org/wiki/Zwevende_vloer

de betere bouwmarkten weten wel waar ze het over hebben: zoals BBN bouwmaterialen, of afhankelijk waar je woont, bouwmaat of iets in die koers
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pantoffels die zitten ook fijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
kijk eens op www.gehorighuis.nl