Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe kun je met weinig toch een andere look aan je inrichting

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Stel je vraag eens opnieuw want deze vraag is niet af
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha sorry ben net nieuw hier. en zit via mijn mobiel op internet! nog even wennen aan de kleine toetsen maar volgens mij snappen mensen de vraag wel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Het beste antwoord

Zelf heb ik vier dozen met accessoires, elk met een eigen kleur spullen ,voor elk seizoen een andere. Werkt heel goed, b.v. kussenhoesjes, kaarsen, placemats,schalen en vaasjes/flessen in de zelfde tint/kleur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Andere indeling; schuif eens met je meubels. geeft al snel een andere look aan je kamer.

Verder kun je met kleine dingen als kussen en kaarsen al snel een gezellig tintje geven aan je ruimte. Verander de kleur van deze elementen zo nu en dan eens voor een beetje variatie.
(Lees meer...)
AlphaLimaSierra
14 jaar geleden
Wat hierboven staat is al hartstikke goed. Je kunt ook lampen op een andere hoek van de kamer laten schijnen, dat geeft een heel ander beeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk eens op zondag naar de huis en tuin programma's die dien vaak met kleine dingen heel veel... Kussentjes schilderijtjes bloemetje etc
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op de markt verkopen ze stoffen,
al vanaf 1 euro per meter.

Daar kun je gordijnen van maken,
kussenovertrekken,
tafelkleden,
tafellopers
een plaid voor over je bank
lampenkappen,
schilderijlijsten.
Oude schoenendozen mee bekleden.

Ook kan het heel mooi zijn om wat lappen stof in
te lijsten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zet je bank/stoelen op marktplaats en koop een bank/stoelen op marktplaats, 1x boedelbak huren en voila... ik presteerde het om kiet te spelen, inclusief huur van aanhanger ;)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens bij de kringloop kijken , vaak hebben ze leuke dingen voor heel weinig, die kun je met een lik verf geheel naar eigen smaak maken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Bekijk alle vragen in deze categorieën:

logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing