kun je tommy hilfiger schoenen ook weken in biotex?

En dat ze dan ook echt weer helemaal mooi schoon worden? Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
6.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
van welk materiaal zijn de schoenen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stof ofzo :$

Antwoorden (1)

Schoenen van stof kan je prima in biotex wassen, of ze helemaal weer schoon worden hangt er vooral vanaf hoe vuil ze zijn en wat voor vlekken erop zitten.

Je kan ze ook wassen in de wasmachine alleen dan bestaat de kans dat de lijm bij de zool gaat loslaten.

Zijn je schoenen weer helemaal schoon en droog spuit ze dan in met impregneer spray, dat stoot vuil af en maakt ze ook nog water dicht. Dit moet je wel regelmatig, elke 2 weken bijvoorbeeld, herhalen.

Je kan dit bij een schoenenwinkel maar ook bij bv de Action kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjeeee !
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Impregneer spray maakt waterdicht, maar dat geldt vanaf twee kanten: zweet blijft dus ook binnen, zweetvoeten kweken dus.
Maar het officiële praatje verkoopt beter.. (en dan heb ik het over mezelf, tijdens een bijbaan in een sportzaak)