wie heeft advies om peinen uit de grond te verwijderen of te bestrijden ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.7K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Peinen of pijnen?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wat zijn dat??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
peengras ,trekgras hoe verwijdert je het en of welk sproeimiddel en wanneer eventueel sproeien???

Antwoorden (1)

Kweek
(Agropyron repens, Elymus repens, Elytrigia repens, Elytrigia repens var. arenosa, Elytrigia repens var. repens, Triticum repens)
Wordt ook wel Graspeen, Puingras en Trekgras genoemd.
Alle bloemen- en groentenkwekers hebben aan dit plantje een broertje dood. Zo denk je er vanaf te zijn en zo steekt het onvervaard overal de kop weer op. De plant maaktvoor zijn voortbestaan niet alleen zaadhalmen aan, maar tevens langgerekte wortelscheuten. Van daaruit Ontstaan de nieuwe planten en dan liefst overvloedig. De enige manier er vanaf te komen, is de hele grond omspitten en de wortelstokken verwijderen.
fremar
12 jaar geleden
Ceeve
12 jaar geleden
klopt, ik heb dat zelf ook ooit gedaan een hels karwei