Hoe vervoer je het makkelijkst taarten op de fiets?

Binnenkort moet ik een paar taarten vervoeren per fiets, heeft iemand een tip hoe je ze het makkelijkst meeneemt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
7K

Het beste antwoord

Je zou een kratje achterop kunnen binden met snelbinders,maar bij bakkerijen hebben ze meestal ook plastic tasjes die zo breed zijn dat er een taart in gaat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou ik niet weten,maar je zou even van te voren kunnen bellen.
Kimath
12 jaar geleden
Ja, die tasjes hebben ze. Laatst trakteerde een collega op Hema taart, en die had zo'n tas.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dank je voor de aanvulling Kimath.

Andere antwoorden (6)

Als je een voordrager hebt doe je ze daarop. Ik zou het niet in een fietstas doen want dan zijn ze geplet:)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De fietstassen op de fiets van mijn moeder zijn anders groot genoeg..? -
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan doe hè ze daarin --
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je bedoelt te zeggen: 'Dan doe je ze daarin', dan is mijn reactie als volgt:
Ja, natuurlijk. Daarom krijg je dus ook een min, want dat ze per definitie geplet worden in fietstassen is onzin. Als jij niet bedoelt te zeggen: 'Dan doe je ze daarin', zul je je zin moeten herschrijven zodat hij wél normaal te lezen is.
Op de bagagedrager, heel goed vastmaken en heel voorzichtig fietsen. Of als je wat handiger bent in een tas doen (zo'n grote boodschappentas bijvoorbeeld) en dan met 1 hand fietsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Daar zijn speciale draagtassen voor.. Hierin blijven de taarten horizontaal liggen. Ik denk dat je deze gewoon bij de bakker kunt krijgen :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gewoon in een grote plastic draagtas die je in de hand kunt houden.
Zorg dat de eerste doos vlak en waterpas op de bodem staat.
De rest van de dozen er gewoon op zetten.
Door de bewegingen met je hand ,kun je de zak goed in evenwicht houden.
Je hebt geen last van schudden ,,,door drempels en stoepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een transport rekje!
kan je ze zo op elkaar stapelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt bij de Hema van die manden (de HEMAnd) en die passen precies over je bagagedrager, daar passen ook de taarten in