wat moet ik doen als ik mijn stekje teveel water heb gegeven?

wiet plantje

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Weggooien.
Amadea
12 jaar geleden
't Is toch shit, dus wat maakt het uit...

Antwoorden (5)

Als hij in een plastic pot zit een gaatje aan de onderkant prikken. Als hij is een stenen pot zit kun je er niet veel aan doen, misschien beetje verwarmen zodat het water sneller verdampt?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Minder blowen, dan kan je in het vervolg beter de hoeveelheid water inschatten. ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de pot halen, in een zeef zetten, en als het uitgelekt is weer terugzetten in de pot.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ha! Een minnaar!
zwemles geven
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Uit de pot halen,en gewoon buiten neerzetten.
Niet in de volle zon.
Dan verdampt het overtollige water het snelst ,en voorkom je dat de wortels gaan rotten.
Zodra de buitenkant goed opgedroogd is kan hij weer terug in de pot.