Heeft er iemand ervaring met de site www.opmijnkamer.nl?

Ik vind hem er niet erg betrouwbaar uitzien, vraag me af of er mensen met ervaring zijn?

Toegevoegd na 23 minuten:
Ik moet 10 euro betalen om er gebruik van te kunnen maken, vaak gebruiken dergelijke sites andere sites om hun eigen site mee te vullen. Dit betekent dus dat je van het kastje naar de muur wordt gestuurd. Ik vroeg me af of mensen weten of ik hier direct met de verhuurder in contact wordt gebracht.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vind hem er juist erg betrouwbaar uitzien.

Het beste antwoord

Dit is een verzamelsite, die voornamelijk advertenties van andere sites bijelkaar zoekt. Je kunt pas details van een kamer bekijken na inschrijving. Dat kost geld. Hoeveel ? Dat wordt pas aangegeven bij het inschrijfproces en staat nergens op voorhand vermeld, maar blijkt dan Euro 14,95. Aangezien de meest ekamers ook elders op Internet te vinden zijn, is er weinig toegevoegde waarde. Bovendien is zonder inschrijving niet te zien van welke datum de advertenties zijn.

Toegevoegd na 17 minuten:
Nav je toevoeging: De kans is groot dat je wordt doorverwezen naar een andere kamersite, die je (tegen opnieuw inschrijven/betalen) wel in contact kan brengen met de verhuurder. Probeer eens jaap.nl, grote kans dat je dezelfde kamer tegenkomt, maar dan zonder inschrijfverplichting aldaar en met aanduiding waar de kameradv. daadwerkelijk staat.