Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat doen tegen muizen op het balkon die naar binnen komen ?

Ging net even een grote schoonmaak doen .
Til ik het gordijn op , Allemaal muizen poepjes !
Ze komen denk ik vanaf het balkon. Veder geen muizen poepjes gevonden maar alsnog vind ik het erg vies dat dat in mijn huis zal rondrennen ! Hoe kan ik ervoor zorgen dat er geen muizen op mijn balkon komen ? Want vind het toch wel erg lekker in de zomer om de deuren op te zetten..

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
4.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (5)

Een kat op je balkon nemen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan het feit dat er muizen op je balkon komen kun je niet veel doen, die beesten klimmen gewoon langs de muren, maar om te voorkomen dat ze naar binnen wandelen zou je een deurhor kunnen plaatsen.

Toegevoegd na 7 uur:
hordeur natuurlijk
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deurhor? Dat is leuk, ik noem dat een hor-deur.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je hebt helemaal gelijk, vrijdagmiddag, drukke werkweek gehad......
muizengif meer leggen
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Een (stevige!) hor voor je deur zetten. Zo gaat frisse lucht erin en blijven insecten (en muizen!) buiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je een regenpijp ergens langs je balkon vanaf beneden naar boven? Daar komen ze ook nog wel eens langs naar boven, daar kun je een soort "rokjes"voor om de regenpijp voor krijgen. En geen afvalzakken laten staan als je op een bovenverdieping woont. En verdelgen gaan, maar hoe weet ik niet, wellicht met valletjes?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding