Weet iemand wanneer de uitverkoop start van kleding?

Bij C en A bijvoorbeeld.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (6)

Als ik in de stad loop zie ik al behoorlijk veel!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
is in heel veel steden al begonnen hoor!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is in Nederland geen vaste datum voor de start van de uitverkoop, in België vaak wel.
Winkels kiezen zelf wanneer ze de uitverkoop starten, je kunt het beste inschrijven op de nieuwsbrief, dan ontvang je bericht wanneer het start.

Bij C&A is de sale volgens mij al bezig, en bij H&M ook (daar krijg ik nieuwsbrief van).
12 jaar geleden
Uitverkoop is meestal na het einde van een seizoen! Winkels kopen bijvoorbeeld veel kleren in voor de zomer! Wanneer de zomer ten einde komt (september meestal) hebben veel winkels nog restvoorraad zomerkleding. En dan doen ze die kleding in de uitverkoop! het zelfde geldt in de winter! De beste manier om bij te houden wanneer er uitverkoop komt is je in te schrijven voor de nieuwsbrief van een aantal grote kledingzaken. Dan wordt je op de hoogte gehouden wanneer er een uitverkoop aankomt en wat er in de uitverkoop komt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Somigge merkkleding pas in de winter maar sommige zijn al begonnen zials c en a
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vroeger kende Nederland een vaste uitverkooptijd, maar omdat steeds meer winkels tussendoor ook "koopjes" hadden is dat op een gegeven moment losgelaten.
Al een jaar of 15 is er geen vaste uitverkooptijd meer. Het lijkt het hele jaar wel uitverkoop, maar dat is niet zo. Winkels moeten een uitverkoop 10 dagen van te voren melden en en het mag max. 5 maanden per jaar, maar wanneer mogen ze zelf bepalen.
Maar veel winkels hebben het hele jaar door koopjes zoals 2 halen 1 betalen. Dat valt niet onder de uitverkoop.

Een waarschuwing;
Dat kopen in de uitverkoop ook "gevaarlijk" kan zijn kun je in het onderstaand artikel lezen!

http://www.trendystyle.net/fashion/kledingtips/uitverkoop.html