wat zijn handige dingen die je kunt doen in een kelder?

ik heb een kelder. zijn er nuttige dingen die je kunt doen in een kelder, waarmee eventueel nog geld te verdienen is bijvoorbeeld. (paddestoelen kweken o.i.d.?) wiet is geen optie ;-) Iemand ideeen? ook een darkroom is geen optie trouwens

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.4K

Het beste antwoord

Als je toevallig een leuke hobby hebt, verbouw je kelder dan tot atelier / werkplaats. Heb je genoeg moois geproduceerd naar je zin, maak er dan een expositieruimte van, deel wat flyertjes rond in de buurt en verkoop op deze manier je creaties. Eventueel kun je ook nog workshops geven.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Als opslagruimte verhuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
-Isoleer je kelder en verhuur hem als oefenruimte voor beginnende bandjes.
-Verhuur hem als opslagplaats voor iemands wijnverzameling.
-Illegaal maar erg lucratief: een wiet-kwekerij ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 plantjes mag wel geloof ik(?)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
5 planten zonder 'professionele apparatuur'
Dus zonder lamp er boven enz
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ah, in de tuin dus..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yes indeed
Vraag aan cafés of bistro's of je hen kan helpen met het onderbrengen van hun terrasmeubelen. Op die manier verdien je iets aan je kelderruimte.
Je buren willen er misschien hun fietsen wel in kwijt tegen een prijsje. (hangt van de bereikbaarheid van de kelder af)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
'+'
Feestjes houde? Wiet plantage. Met die laatste verdien je genoeg ofni?