Hoe bewaar je voorgevormde bh's in je kast?

ik vouw ze nu dubbel en prop ze in een sokkenlaatje, maar dat is vast niet de beste manier, je doe je dat zodat die cups mooi blijven?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.2K

Het beste antwoord

Ik heb ze met één schouderbandje aan een hangertje hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Ik doe de cups in elkaar, en zo met een paar op een stapeltje, dus niet proppen, maar "de ruimte laten" .
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de cups in elkaar draaien en dan een sok eronder voor de vorm te behouden de rest kan je er boven op stapelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik leg de bh's plat, met zogezegd 'beide cups naar boven' en de bh-bandjes naar links en rechts. Dan leg ik zo alle bh's op elkaar. Wel een breed stuk, maar doordat je er meerdere op elkaar legt valt dat nog wel mee. Idd jammer om ze te vouwen/proppen.