mijn chagoi (koi karper ) 80 cm hangt meest vd tijd met zijn kop naar beneden . wat heeft dit te betekenen ? hij eet wel normaal .

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Avondje gestapt?

Antwoorden (3)

Hij is waarschijnlijk depressief
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sommige koi (en ook goudvissen, windes etc) hebben vergroeiingen. Dat zou bij deze koi zo kunnen zijn, kan je hem uit het water halen en van dichtbij bekijken? Als het een vergroeiing is hoeft er verder niet veel aan de hand te zijn. Wij hebben een showa met een knik in de staart, die doet het al jaren. Hoe lang heeft jouw koi dit?
Het is heel belangrijk voor de groei van de vis dat je vijver groot genoeg is, en de verhouding met de hoeveelheid vissen in orde is. Vertel er eens wat meer over, dan komen we misschien nog een stukje verder :)
(en ik vind het gewoon heel boeiend!)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heb je er nog meer in of alleen deze die dit doet,en genoeg ruimte in je vijver? De pomp/filters werken goed.Veel vragen terug maar kan van alles zijn misschien een foto van vis en vijver?