Zwanger maar geen woning, zijn er instanties die kunnen helpen?

ik ben 5 maanden zwanger en woon nu in een heel klein zomer huisje samen met mijn vriend alleen dit was tijdelijk. wij moeten er in augustus uit dan ben ik 7 maanden zwanger het probleem is dat wij niet genoeg punten hebben voor een huurwoning en particulier huren is echt heel erg duur. kan je hier hulp voor krijgen dat ze je helpen met zoeken of dat ze je iets aan kunnen bieden?

Weet jij het antwoord?

/2500

Er zijn wel degelijk goedkope huisjes of appartementen te huur. Alleen mag je dan niet te veel eisen stellen. Zoek eens een gemeente wat verder die misschien wat goedkoper is, of huur even een studio tot jij vast werk hebt en je iets degelijks kan kopen/huren. Zoek op internet, er zijn een hele hoop websites. Als het momenteel nog te duur is voor jullie moet je vriend een job zoeken waar hij meer verdient of desnoods een tweede job tot jij bevallen bent en terug kan gaan werken. Wat jij misschien wel kan doen voorlopig is poetsen bij particulieren of een tijdelijke administratieve job. Als je echt zoekt en je stelt niet te veel eisen, komt alles vanzelf op z'n pootjes terecht.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100