'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' - wat word bedoeld met 'administratieve redenen'?
Ik heb een prepaid bij de Kruidvat. Geen ervaring waar ik met plezier op terug kijk.
Ongeveer een maand geleden kwam dit bericht als ik probeerde iemand te bellen of sms'en.
Ik heb in die tijd van alles geprobeerd. Simkaart wisselen, mobiel oppoetsen (ja), langsgaan bij verschillende filialen, beltegoed gekocht (wat ik niet kon opwaarderen), simpelweg nog eens proberen, en veel wachten.
Er is niets dat ik had kunnen doen om het te voorkomen (er stond voldoende beltegoed op, heb geen enge dingen uitgespookt). Is het een manier van Kruidvat om op slinkse wijze geld te verdienen (omdat ik hen moet bellen)? Het is misschien paranoïde om te denken. Als ik echter geen gewetenslast noch informatie heb, dan voelt het wel alsof ik enorm in de maling word genomen.
Administratieve redenen?
Heeft iemand hier ervaring mee?
Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.