'Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld' - wat word bedoeld met 'administratieve redenen'?

Ik heb een prepaid bij de Kruidvat. Geen ervaring waar ik met plezier op terug kijk.

Ongeveer een maand geleden kwam dit bericht als ik probeerde iemand te bellen of sms'en.
Ik heb in die tijd van alles geprobeerd. Simkaart wisselen, mobiel oppoetsen (ja), langsgaan bij verschillende filialen, beltegoed gekocht (wat ik niet kon opwaarderen), simpelweg nog eens proberen, en veel wachten.

Er is niets dat ik had kunnen doen om het te voorkomen (er stond voldoende beltegoed op, heb geen enge dingen uitgespookt). Is het een manier van Kruidvat om op slinkse wijze geld te verdienen (omdat ik hen moet bellen)? Het is misschien paranoïde om te denken. Als ik echter geen gewetenslast noch informatie heb, dan voelt het wel alsof ik enorm in de maling word genomen.

Administratieve redenen?
Heeft iemand hier ervaring mee?

Weet jij het antwoord?

/2500

Je hebt te lang niet opgewaardeerd. Daardoor is nu je telefoonnummer vervallen. Dit kan je niet terug draaien

Deze klacht schijnt vaker voor te komen. Volgens mij zijn er 2 redenen te bedenken: 1- De simkaart wordt bij het voor de eerste keer in gebruik namen FOUT geactiveerd (dus bij de Kassa ) 2- U bent er helaas net als heel veel anderen ingetuind. Ik zou hier zeker werk van maken. Kijkt U eens op de volgende website,want daar stelt iemand een vergelijkbare vraag en heeft men het vermoeden,dat het slechts bij de eerste keer prima werkt,maar zo gauw men heeft opgewaardeerd,gaat het mis. http://www.klachtenoplossing.nl/2010/09/kruidvat-10-euro-sim-13-euro-beltegoed-etc-volgens-regels-ingebruikgenomen-werkt-een-keer-slechts-bij-het-in-gebruik-nemen-volgens-het-meegeleverde-strookje-van-de-kassa-daarna-nooit-meer/ Dit is dan nog de website,waar U ook terecht kunt ( mits Uw vertrouwen geen al te grote deuk,heeft opgelopen ) www.kruidvat.nl/mobiel Groet:Zoekertje Toegevoegd na 3 minuten: Op de website van Kruidvat zelf vond ik een smerig "instinkertje " Waarom lukt het me niet op te waarderen met de start-tegoedbon? Misschien heb je eerst een opwaardeerbon gebruikt en is daardoor je start-tegoedbon ongeldig geworden. Ook als je nummer is omgezet via Nummerbehoud is de start-tegoedbon ongeldig geworden. Neem in dat geval contact op met de klantenservice.

Beste MarieAnne, Graag ontvangen wij uw Kruidvat Mobiel-nummer op e-mailadres: webcare@mobiel.kruidvat.nl met daarbij een alternatief nummer waar wij u op kunnen bereiken, zodat wij kunnen achterhalen waarom u niet kunt bellen/SMS'en. Met vriendelijke groet, Kruidvat Mobiel Webcare

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100