Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

keukenblok huurwoning

Wij krijgen binnekort een nieuwbouw huurappartement via de woonstichting, hiervoor kunnen wij binnekort een keukenblok samenstellen bij bruynzeel. mijn vraag of iemand ervaring hiermee heeft wat betreft wat inclusief en exclusief is (zoals apparatuur e.d.)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
966
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vraag naar de maximumprijs van de diverse onderdelen die je mag bestellen. Het kan zijn dat alleen de standaarduitvoeringen worden vergoed.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Een keukenblok houdt in; de bovenkastjes incl. grepen en de onderkastjes incl. grepen, aanrecht (keukenblad) de gootsteen en de kraan. Apparatuur moet je zelf aanschaffen. Meestal betekent dit dat je een gasfornuis en een afzuigkap moet nemen die losgeplaatst wordt want anders zou het een complete inbouwkeuken zijn en geen keukenblok.
(Lees meer...)
amc
12 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

ik woon zelf niet in een nieuwbouw huis, maar ik mocht ook een nieuwe keuken uitzoeken. Dat waren de kastdeurtjes en de handgrepen en het aanrecht. Meer niet.

Het is per woonstichting verschillend. Je kan het beste aan hunzelf vragen wat je precies mag samenstellen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is altijd exclusief apparatuur. Het gaat alleen om het keukenblok dat door de woonstichting wordt betaald nooit meer
(Lees meer...)
ronron1212
12 jaar geleden
volgens mij gaat dan ook je huur omhoog, zou ik eerst es navragen, bij hoeveel extra s hoeveel meer huur etc.
Die verhoging is vaak dan ook nog es blijvend. Vraag es na bij je woningcorporatie.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat appartement wordt ZONDER keukenblok opgeleverd.Dus de bewoner (3390) mag er zelf eentje uitzoeken.Dan zit het al bij de huurprijs in.
Het is hoogst waarschijnlijk alleen keukenkastjes en een simpel keukenblok. Maar dat weten ze daar allemaal wel hoor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding