Wat moet je je precies bij een split level flat voorstellen?

Hoe ziet een (3d) doorsnede van de zijkant eruit en een vooraanzicht?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.7K

Antwoorden (3)

je hebt een half extra verdieping er in zitteh; Zie plaatje
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aan het vooraanzicht is niets te zien. Binnen in het huis moet je je voorstellen dat elke verdieping eigenlijk in tweeën is verdeeld (doorgaans van voor naar achteren) en dat zo'n helft een halve verdieping hoger (of lager) ligt dan de andere helft. Je krijgt dus te maken met halve trappen in het midden van het huis. Dus bijv.: je komt binnen in de gang en loopt naar de woonkamer aan de voorkant van het huis. De aangrenzende keuken ligt dan bijv. een halve verdieping lager aan de achterkant van het huis. Vanuit de gang loop je een halve trap op naar de achterkant van het huis waar bijv. een slaapkamer is. Ga je weer n halve trap op naar de voorkant van het huis, dan kun je daar bijv. de badkamer aantreffen, enz. enz.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Split level, woord zegt t al. Woonkamer kent een 'open' tussenverdieping voor eethoek oid.

Was erg populair in jaren 70 met vrij smalle drive inn woningen. (woningen met ingebouwde garage).