Weet iemand sites/links waar je kamers/studio's/appartementen kan huren in een villa/landhuis in de provincie Utrecht?

Hallo,

Mijn vriendin en ik willen graag in hetzelfde huis wonen en we zijn een beetje gaan zoeken. We kwamen een villa tegen in Zeist, waarin ze studio's, appartementen en kamers verhuurden en nog redelijk betaalbaar ook.

Wij vroegen ons af of er in de provincie Utrecht nog meer van dit soort woningen zijn en of jullie wat websites voor ons hebben?

Het leuke aan die villa is dat deze ook over een behoorlijke tuin beschikt.

Alvast bedankt voor jullie tips!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Je hebt ook nog kamernet.nl. Wat ik ook weleens heb gezien is dat er verhuur op marktplaats.nl is. Soms ook met linkjes naar een website. Succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dankjewel

Andere antwoorden (1)

Omdat Stad Utrecht een Universiteit heeft is de 'woningnood', vooral voor kamers en kleine app. enorm.

Probeer Direct Wonen. Maar de meeste kans heb je door overal maar te informeren.