wanneer is er sprake van vogeloverlast op balkon

Ik heb mijn balkon vogelvriendelijk gemaakt , met overhangende takken over de balustrade, camera gericht op de voederbakjes en takken , ik kijk vanaf mijn tv de hele dag zowat erna en vind hier veel rust in en geniet dagelijks met volle teugen. badgelegenheid ,nesthokjes , planten , kortom een waar vogelparadijs. Alles is stevig vastgezet met tiereps, zodat er niets naar beneden kan vallen.er komen dagelijks een paar keer per dag 2 merels, 2 vlaamse gaaien en af en toe een duif en plm 15 min. 1 of 2x per dag groene
Halsbandparkieten, maar alleen als ik pinda slingers heb hangen. Nu zegt de buurvrouw die de tuin heeft, dat ze overlast heeft . Ze heeft een groete parasol + afdakje waar ze onder kan zitten. Er zal heus af en toe een poepje naar beneden vallen ,maar overlast? Ze zitten er niet de hele dag door . ook heb ik aangeboden om stuk afdak aan te laten brengen of 2e paparasol of grotere, maar zij vinden dat ik zelf op mijn balcon iets moet aanbrenegen en de tak naar binnendoen . Voordat ik de takken had had ze al last van duiven . Juist door mijn takken die dient als een soort buffer zijn er juist nauwelijks nog duiven op mijn balcon.Heeft zij recht om te eisen dat ik de takken weg moet halen? is een ware hobby geworden, ben ook zelfs lid van de vogelbescherming geworden hiervoor.

Mignonkelly

Weet jij het antwoord?

/2500

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100