smoesjes om op maandag te logeren

ik wil met mijn vriend op maandag logeren alleen haar moeder zegt nee

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
2.9K
Kimath
12 jaar geleden
Daar zal ze blij mee zijn, als ze er achter komt dat je hebt gelogen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+ :-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
haar moeder? is je vriend een meisje?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar wat is da vraag dan?
Je vraagt niets, je zegt alleen wat. En ik snap het er ook niks van.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
@Bessy, Zij wil, moeder zegt nee en zij wil toch en misschien weet er hier iemand een smoes......:-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Waar wil zij logeren? Bij die vriend?
Oh, en ze wil dat wij hier smoesjes gaan zitten verzinnen?
Hoewel de vraagstelling erg onduidelijk is (voor mij dan) snap ik het dankzij jouw uitleg Dubossies. :))
Maar ik ga geen smoezen verzinnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, ik ook niet...lijkt me niet dat deze site daarvoor gemaakt is.

Antwoorden (2)

Zeg dat je ouders weg zijn en je niet alleen thuis durft/mag slapen..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee is nee. Je moeder of haar moeder / zijn moeder zegt het niet voor niks. Het lijkt me ook een schooldag.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is geen antwoord op de vraag. Zet dat gewoon bij reacties in plaats van bij antwoorden.