Wat zijn de beste ZUIGHAKEN die je in de winkel kan kopen?

Ik heb die van Tiger of zo, maar toch regelmatig hoor ik een doffe klap dat er weer eentje naar beneden is gekomen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Wonen
1.4K
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik gebruik zelf Tesa Powerstrips. Die kan je ook in vochtige ruimten gebruiken én later verwijderen. Het is niet echt een antwoord op je vraag, dus plaats ik het maar bij de reacties.

Het beste antwoord

op onderstaande webpagina vond ik haken met een soort warning systeem
Als de haak niet meer plakt kleurt de ring die er op zit rood dan kun je ze op tijd vervangen
Ze kosten 4,95 per 3 stuks
Je kunt ze met 6 kg belasten
en zijn Ø 6 cm

je kunt ze bestellen via onderstaande pagina zonder verdere extra kosten
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Die met een muurplug en een schroef zijn het beste. De rest wordt verkocht omdat het mensen handig lijkt maar eigenlijk werkt het gewoon niet op de lange termijn.