Wat kost dubbel glas?

Wat kost het om de ramen op een gehele bovenverdieping van een standaard rijtjeshuis te vervangen door dubbel/driedubbel glas?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.1K

Het beste antwoord

Het hangt van veel dingen af. Raamppervlakte, soort kozijn, is het boven of beneden ivm extra steiger voor plaatsen. Een richtlijn is voor een raam van 4 m² zo'n €250 tot €300.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat valt alleszins mee. Is dat inclusief installatie?

Andere antwoorden (5)

Dubbel glas kost 2 keer zo veel als enkel glas.
En driedubbel kost 3 kwer zo veel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht dat mijn broer zo'n dubbel glas voor ongeveer 250 euro had gekocht

de overheid geeft subsidies als je je enkel glas vervangt door een dubbele(dit zou je het best eens navragen bij de gemeente
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moeilijk te zeggen. Ligt aan het raamoppervlak, wat voor sponningen je wilt, welk kwaliteit van het glas, etc etc.

Laat anders 's een offerte maken. Ik was voor 7 ramen (incl schuifpui) in 2004 € 15.000 kwijt. Kunstof kozijnen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
standaard dubbel glas kost +/- €35,- per m2.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dubbelglas wordt altijd berekend per m2.
Standaard c.a. 30 a 35 euro. Wil je extra isolatie waarde dan ga je al gauw richting 50 of meer.