Waar kan ik een gordijn voor mn slaapkamer kopen ?

Ik ben pas op mezelf gegaan, gewoon simpel en goedkoop maar niet 2e hands

Weet jij het antwoord?

/2500

bij de xenos of de hema zal je vast wel slagen.

De hema heeft gordijnen. http://raambekleding.hema.nl/ProductTypes.aspx?group=2 Leenbakker is volgens mij ook niet echt duur.

Bij de Ikea zijn ze er in alle soorten en maten, rolgordijnen of gewone. Bij de praxis meestal ook wel maar veel minder. Www.ikea.nl Www.praxis.nl

Je kan ook naar de Gamma of de Karwei gaan, huismerk rolgordijnen kopen, zijn ook zeker niet duur!

Roobol, Leen Bakker, op de markt Je kunt ze (bijna) overal kopen, vooral als je de restantenbak ind e gaten houdt (Als je slaapkamerraam niet te groot is tenminste). En je hoeft niet de nieuwste kleuren te nemen, want volgend jaar loop je dan toch al achter. Ik weet niet of je zelf handig bent, maar er zijn winkels die ze gratis of tegenmeer of minder vergoeding maken

Okee daar komt het hoor: kwatum, praxis, hema, blokker, xenos, V&D, Leen bakker, clairz, allumette, gamma. alsjeblieft.

Als je een beetje een handige moeder hebt, of zelf kunt naaien, ga dan eens op de markt kijken. Vaak kun je daar stof kopen voor 1 euro de meter. Het hoeft niet perse gordijnstof te zijn in eerste instantie, toch? gewone stof wordt echt per meter verkocht. bij leenbakker, bijvoorbeeld als je nieuw koopt, per strekkende meter ( van plafond tot grond) Voor een mooie "hang, is tweeën half keer het raambreedte genoeg gordijnstof. Bij Xenos heb je ook heel goedkoop en kant en klaar... ook rolgordsijnen en luxaflex zeg maar... Hema, Ikea maar wordt alweer wat duurder. Bij de kringloop hebben ze voor een rotkoopje tweedehands gordijnen die schoon zijn en er over het algemeen goed uitzien.... denk dat je hier wel wat mee kan

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100