Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan ik een gordijn voor mn slaapkamer kopen ?

Ik ben pas op mezelf gegaan, gewoon simpel en goedkoop maar niet 2e hands

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
991

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (8)

bij de xenos of de hema zal je vast wel slagen.
(Lees meer...)
Rieneke1
12 jaar geleden
De hema heeft gordijnen.
http://raambekleding.hema.nl/ProductTypes.aspx?group=2

Leenbakker is volgens mij ook niet echt duur.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ook Kwantum heeft vele mogelijkheden....
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij de Ikea zijn ze er in alle soorten en maten, rolgordijnen of gewone. Bij de praxis meestal ook wel maar veel minder.

Www.ikea.nl

Www.praxis.nl
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ook naar de Gamma of de Karwei gaan, huismerk rolgordijnen kopen, zijn ook zeker niet duur!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja daar komt het wel op neer heh?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dacht het well!
Roobol, Leen Bakker, op de markt
Je kunt ze (bijna) overal kopen, vooral als je de restantenbak ind e gaten houdt (Als je slaapkamerraam niet te groot is tenminste). En je hoeft niet de nieuwste kleuren te nemen, want volgend jaar loop je dan toch al achter.
Ik weet niet of je zelf handig bent, maar er zijn winkels die ze gratis of tegenmeer of minder vergoeding maken
(Lees meer...)
12 jaar geleden
Okee daar komt het hoor:

kwatum, praxis, hema, blokker, xenos, V&D, Leen bakker, clairz, allumette, gamma.

alsjeblieft.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een beetje een handige moeder hebt, of zelf kunt naaien, ga dan eens op de markt kijken. Vaak kun je daar stof kopen voor 1 euro de meter. Het hoeft niet perse gordijnstof te zijn in eerste instantie, toch?

gewone stof wordt echt per meter verkocht. bij leenbakker, bijvoorbeeld als je nieuw koopt, per strekkende meter ( van plafond tot grond) Voor een mooie "hang, is tweeën half keer het raambreedte genoeg gordijnstof.

Bij Xenos heb je ook heel goedkoop en kant en klaar...
ook rolgordsijnen en luxaflex zeg maar...

Hema, Ikea maar wordt alweer wat duurder.
Bij de kringloop hebben ze voor een rotkoopje tweedehands gordijnen die schoon zijn en er over het algemeen goed uitzien....

denk dat je hier wel wat mee kan
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik dacht ook aan 2ehands, maar dat mag niet... Van een lap met een brede zoom kun je makkelijk een gordijn maken door er een stok/roede door te schuiven en aan twee haken te hangen.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding