Waar kan ik vanuit gaan als de woningbouw aangeeft dat een nieuwe huurwoning, behangklaar word afgeleverd?

Voor namelijk met oog op; wat kan ik verwachten dat ik zelf nog moet doen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Wonen
1.5K

Het beste antwoord

behangklaar betekend dat je niet te grote gaten op je muur hebt dat je door het behang ziet, dat houd dus niet in dat het sausklaar is, dan moet je de gaatjes nog wel dichten, met een middel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

dat betekent dat de muren glad zijn en je meteen kan beginnen met behangen.
dus verven of spagtelpoets of behangen moet je dus zelf nog gaan doen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Behangklaar wil zeggen dat de muur klaar is om voorbereidende werkzaamheden voor het behangen te kunnen uitvoeren. Zoals bijvoorbeeld het licht opschuren van de muur. Er kunnen dus nog wel kleine gaatjes en luchtbelletjes tot circa 1 centimeter voorkomen.
Behang kan deze gaatjes in de regel wel verbergen. Een muur die behangklaar is, is vaak onvoldoende vlak om daar nog overheen te kunnen schilderen. Een muur die sausklaar is, kan daarentegen wel geschilderd worden.