Waar komt dat gele poeder vandaan , dat op de auto ed ligt?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.9K

Het beste antwoord

Dat is stuifmeel, van alle planten die nu staan te bloeien. Vooral de bomen kunnen er wat van.
Als het een keertje regent, is het weer uit de lucht verdwenen. Tot die tijd: hatsjoe!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Dat is stuifmeel wat uit de bomen waait.
Amadea
13 jaar geleden
Dat verschilt. Het kan stuifmeel zijn van de op dit moment rijkelijk bloeiende bomen.
Maar we hebben ook wel meegemaakt dat er zand (opgewaaid door zandstormen in de sahara) uiteindelijk in Nederland terecht kwam.
itsme
13 jaar geleden
Dat is stuifmeel en de grote boosdoener van dit moment is de Berk.
Er staan er veel in mijn omgeving en het tafeltje van het terras kan ik wel 10x per dag soppen en nog is hij geel!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan ook saharazand zijn dat over is komen waaien