Hoeveel kost (all-in) het plaatsen van gevelankers bij een flatgebouw van 10 etages hoog.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

10 hoog= denk ik ook 10 etages, per etage ong. 2,75 X 10 = 27,5 m hoog per 10 meter ong. 95.000,- (heb ik ooit gehoord van gevelankers) is 95.000X 2,75= 261250,- ongeveer.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Ligt eraan hoe groot. Ik den k rond de €300.000-,
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oei dit is een lastige, want de flatgevelankers zijn bijna niet meer te krijgen en die er nog zijn, moeten veel geld kosten, komt nog bij, dat je met de vergunningen zit de flatgevelankers te mogen plaatsen in de door de gemeente aangegeven kleuren en afmetingen.
Het meest verkochtte zijn de gegalvaniseerde flatgevelankers, nog verkrijgbaar bij de Proxus.
Dus moet je gauw denken aan 120 euro per stuk incl. arbeids loon.