Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

wanneer is de kijkshop begonnen met de actie "alles moet weg"?

Ooit was er volgens mij een overname waarbij alles weg moest. Sindsdien is het niet meer gestopt. Wanneer was het begin?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
641
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat vraag ik me ook telkens af! En de korting op de nepjuwelen is ook al jarenlang 70%!
paulus811
13 jaar geleden
Vorige week een electrische tandenborstel gescoord bij de Kijkshop voor 122. Twee deuren verder bij de MediaMarkt stonden ze doodleuk voor 179. Ik ben toch niet gek!

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Dat zal in 2008 of 2009 zijn geweest. Sindsdien in het een rommelzooitje bij de kijkshops.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wordt er ook helemaal schijtziek van.

Andere antwoorden (2)

Elk jaar het zelfde de magazijnen moeten leeg. De winst is er en er is ruimte nodig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je geeft het antwoord zelf al; het is sinds die overname. (Ik dacht toen dat ze failliet gingen maar dat was dus niet zo). Ik denk dat "Alles moet weg" gewoon een reclameslogan is bij hun. Natuurlijk moet alles weg. Dat moet het bij iedere winkel. Maar als je dat met grote vette letters roept denken de mensen dat alles goedkoper te krijgen is. Gewoon een reclamestunt dus.
(Lees meer...)
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding