Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb nog een volle vuilniszak van 4 jaar terug in mijn schuurtje, en ik weet dat er o.a. etensresten inzitten zoals een stuk kipfilet en zo.

Zou dat nog erg stinken als ie uit elkaar ploft in de container in de straat ?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
873

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Ik zou er voor de zekerheid een extra vuilniszak omheen doen. En ik zou voordat ik dat ging doen even huishoudhandschoenen aantrekken voor het geval de zak per ongeluk open scheurt o.i.d. En daarna, als de zak is afgevoerd, zou ik de plek waar de zak heeft gestaan even schrobben met heet water en chloor.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Waarschijnlijk is het allang droog geworden en zal het mee kunnen vallen met de stank.
Maar als er ook veel natte resten bijzaten en het nog een beetje nat is dan zou het best behoorlijk kunnen stinken.

Maar niet meer dan alle andere vuilniszakken in die vuilniswagen hor! Dus geen enkel probleem gewoon neerzetten en meegeven!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ja, ik denk het wel.
Al die geuren hebben zich daar 4 jaar opgehoopt.
Dus vooral als er etenswaren in zitten, is het heel ongezond voor je om dit te gaan inademen.
De geur is denk ik niet te harden, ik heb eens een vuilniszak geroken die 4 maanden er stond, en dat was al misselijkmakend, laat staan van 4 jaar.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bah! Waarom bewaar je dat? En weet je nog beter kipfilet in zit?
Maar om je vraag te beantwoorden:Ik zou er maar mee uitkijken. ontploffen zal ie niet direct, maar met name in vleesresten gaan larven zitten. Die komen uit en je hebt allerlei ongediertes in je vuilniszak. Ik zou er, zoals Annigje al aangeeft, een hele dikke extra zak omheendoen, meegeven aan de vuilnisman en dan je schuur goed schrobben.
En je nieuwsgierigheid bedwingen en niet de zak openmaken!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding