Frisdrank koelen

Hoi, ik koop 1x p.m ong. 20 flessen frisdrank, normaal zet ik er dan een paar in de koelkast. Maar nu ik een grotere koelkast heb zet ik ze allemaal er in, zijn daar nadelen aan ?

Weet jij het antwoord?

/2500

dat kan. de flessen kunnen te zwaar zijn en je plankjes, rekken, glasplaten laten knappen/verbuigen. je koelkast zal erg vol zijn zodat er niet zoveel anderen dingen in kunnen. voor het stroomverbruik kan het een verschil uitmaken. het duurt een tijd voor de vele flessen op temperatuur zijn en zal de koelkast meer stroom verbruiken. is de boel eenmaal op temperatuur is het weer zuiniger dan een legere koelkast. de flessen zijn koud en werken als een soort van koel element. de koelkast blijft dus goed koud door de flessen en zal minder vaak aan hoeven te slaan.

Bronnen:
btje logica

Ach, ik zou ze er ook inzetten/inleggen. Verdeeld over de ruimte. Je hebt nu een grotere koelkast dus gebruik hem fijn. Ik zou de helft erin doen. Je hebt ze toch niet alle twintig nodig. Dan blijft er veel plek over voor andere dingen. En steeds als je er een paar uit hebt genomen vul je het weer aan. Ik zie er alleen voordelen in, geen nadelen. Heerlijk, zo'n grotere koelkast!

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100