Wietplanten?

Heej, ik zou graag voor een vriend een wietplant cadeau geven (of zaadjes), alleen ik weet niet hoe het zit met regels. Ook weet ik niet hoe het zit met de verschillende soorten, dus ik zou graag wat informatie erover willen hebben! Bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

maximum van 5 planten wordt gedoogd (zijn dus niet legaal). Ook is er een maximum van 5 gram ingesteld wat je mag hebben.Na het oogsten van deze planten mag je dus maximaal 5 gram in huis hebben. Een makkelijke groeier is een "skunk" , wil je liever sterke is een "white widow" of een "haze" aan te raden. Het is makkelijker om met een stekkie (klein plantje met 2 blaadjes max) te beginnen, al zijn die niet makkelijk te verkrijgen. Zaadjes kan je wel legaal kopen, al is het kiemen en verzorgen van een zaadje iets moeilijker.

Je mag max 5 plantjes voor eigen gebruik. Soorten geen idee rook of blow niet

wandel eens een growshop binnen en vraag of ze wat stekjes .kloontjes hebben staan (gaat meestal om grote bestellingen maar geven als het goed is wat meer mee vanwege uitvallers) een order van een paar plantjes zullen ze niet doen, maar misschien staat er een order waar ze er aan paar extra kunnen bestellen voor jou. overigens valt de bloei erg tegen als je het proces niet versneld (dat is wat de kwekers met het licht doen, de cyclus verkorten) wil je het als kamerplantje gebruiken maakt het helemaal niet uit welk soort je neemt. de plant is dan het groei en bloei ritme kwijt (kunstlicht verstoord) dus valt het toch tegen áls de plant wat geeft. wat je wel kan doen is een buiten weedje, (vette soort purple vragen bv) maar ook hier weer opletten met kunstmatig licht (lantaarnpaal bv) zaadjes kan je ook bestellen bij de growshop. het is een leuk experimentje hoor, maar stel je er niet teveel van voor (berg weed) :)

Te veel werk, dus haal gewoon een volgedraaide. En geef dat als cadeau.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100