zijn zonnepanelen een goede en betaalbare oplossing voor een buitenzwembad van ongeveer 40 m3

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

eem jha en wat moeten ze doen dan?

als het gaat om water verwarming kan je beter zonne collectoren kopen ( is ook veel goedkoper ) dit zijn mat zwarte matten waar water door gepompt wordt en met geabsorbeerd zonlicht je water mee wordt verwarmt. en zonne paneel is wel goed te gebruiken om die pomp mee te voedden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een collector is zelfs makkelijk zelf te maken.
Van super goedkoop:
Lange zwarte tuinslang op een plat dak leggen (ik zeg het nu wel heel simpel hoor),
tot zo mooi en duur als je het zelf wilt maken.
(doe dit soort dingen ook betaald)
Ja zeker wel
Ik heb daar een bedrijf in verkoop en installatie van panelen hoeveel KWH zo word het berekend gebruikt het zwembad?
Je kan een reactie achterlaten op
Www.zonneenergietwente.nl
Dan kan ik zelfs een offerte voor je maken!