In ieder geval Egyptisch katoenen handdoeken.
Deze zijn heel dik en door een manier van weven, nemen ze veel meer vocht op.

Ze hoeven niet duur te zijn, want bij de Hema kun je ze ook kopen. Ik heb ze nu al 8 jaar en ze zien er als nieuw uit.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
bij de Hema hebben ze fijne handdoeken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mijn zus heeft Walra handdoeken. Heerlijk zacht en dik:D
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind VOSSEN een goed merk en die van de Bijenkorf. Wel altijd eerst een paar keer wassen. Als ze nieuw zijn nemen ze niet lekker vocht op en drogen ze slecht af.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
een nachtje in een emmer koud water zetten helpt al een hele boel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
O, dat wist ik niet. Beter dan wassen. En een beetje azijn erbij schijnt te helpen tegen het loslaten van de lusjes.
De handdoeken van Seahorse zijn van heel goede kwaliteit, lekker dik en goed vochtopnemend.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik vind die van de Hema erg goed, ook qua prijs/kwaliteitverhouding. Ik koop altijd die van 60x110cm. Die zijn dan net een slagje groter dan de "normale" maat en fijner om je mee af te drogen na het douchen. Ze zijn regelmatig in de aanbieding en kosten dan € 3,50 per stuk.