barok fauteuils

ik zoek (tweedehands) Barok fauteuils kan maar twee zaken op het internet vinden. Speurders en marktplaats zijn afgeladen met bedrijfsadvertenties. Ik zoek de stoelen zoals op onderstaande foto's (ongeveer)

Toegevoegd na 2 minuten:
stof/patroon maakt niet uit...

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (7)

Als je zoekt op "Rococo fauteuil", dan krijg je wel treffers die lijken op jouw afbeeldingen. Je hebt dus de verkeerde stijl voor ogen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
13 jaar geleden
Kijk ook eens op eBay.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik weet niet waar je woont maar bv. in België liggen overal en nergens antiek winkels, ik hou er zelf niet van maar kom er zo nu en dan wel en daar zie ik dit soort stoelen nog wel eens. Volgens mij wel meestal in leder maar goed, de stof maakte niet uit ;)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij Leef in o.a. Den Haag
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk ook eens op 2dehansnet.nl
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dit soort meubels zijn er niet zoveel in Nederland.
Gewoon omdat niet iedereen van die smaak houdt.
Maar op marktplaats worden ze nog geregeld aangeboden.
Als je naar Cuijk naar de vrije markt gaat ,dan zijn er daar ook nog genoeg te koop.
Hetzij losse stoelen ,of een compleet bankstel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
kijk op rommelmarkten of kringloopwinkels