ik moet iets van een plattegrond tekenen omdat ze bij ons op de steenweg komen werken hoe begin ik er aan als ik mijn leidingen niet weet te liggen

ik moet mijn leidingen elektriciteit en gas en andere dingen tekenen hoe moet ik dat doen want ik weet ze niet liggen onder de grond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Antwoorden (4)

De gemeente heeft een archief, hierin worden bv alle tekeningen bewaard van gebouwen die ooit gebouwd zijn.
Hier in Middelburg kan je ze gratis inzien, een kopie kost een kleine vergoeding.

Ga langs de gemeente om de orginele bouwtekening op te vragen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds de invoering van de wet WION, beheert het kadaster de kabel- en leidinggegevens. Deze hebben alle tekeningen van EGWTC
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen, dat jij ze moet tekenen, ik neem aan dat je niet ter zake kundig bent. De gemeente heeft alle gegevens dieaangaande en zal die moeten verstrekken aan degene,die het werk gaat uitvoeren.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan apparaten waarmee je kunt vaststellen waar leidingen liggen . Ik heb geen idee van de prijs . De gemeente heeft de plicht om jou de locaties en tekeningen te geven waar de leidingen liggen .