Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik moet iets van een plattegrond tekenen omdat ze bij ons op de steenweg komen werken hoe begin ik er aan als ik mijn leidingen niet weet te liggen

ik moet mijn leidingen elektriciteit en gas en andere dingen tekenen hoe moet ik dat doen want ik weet ze niet liggen onder de grond

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

De gemeente heeft een archief, hierin worden bv alle tekeningen bewaard van gebouwen die ooit gebouwd zijn.
Hier in Middelburg kan je ze gratis inzien, een kopie kost een kleine vergoeding.

Ga langs de gemeente om de orginele bouwtekening op te vragen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sinds de invoering van de wet WION, beheert het kadaster de kabel- en leidinggegevens. Deze hebben alle tekeningen van EGWTC
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik kan me niet voorstellen, dat jij ze moet tekenen, ik neem aan dat je niet ter zake kundig bent. De gemeente heeft alle gegevens dieaangaande en zal die moeten verstrekken aan degene,die het werk gaat uitvoeren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er bestaan apparaten waarmee je kunt vaststellen waar leidingen liggen . Ik heb geen idee van de prijs . De gemeente heeft de plicht om jou de locaties en tekeningen te geven waar de leidingen liggen .
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding