Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik wil verhuizen naar de andere kant van het land, hoe pak ik dat aan?

Ik kan dan niet bij mijn huidige werkgever blijven. Als ik ontslag neem, heb ik geen recht op inkomsten. Wat nou als ik niet meteen een nieuwe baan vind? Ik wil wel heel graag verhuizen.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
3.6K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Eerst een baan zoeken in de omgeving waarnaar je wil verhuizen, dan opzeggen en starten bij je nieuwe werkgever / wonen in je nieuwe omgeving...

Als overbrugginsperiode kan je dan bv. even wonen bij een vriend/kennis of ouders in je huidige omgeving todat je kan verhuizen en bv. in het weekend naar je nieuwe woning als je die al zou hebben...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Tijdelijk halverwege gaan wonen is misschien een oplossing.
Op een rond de Veluwe zijn veel vakantiehuisjes te huur, sommige zijn best groot. In deze tijd, buiten het seizoen, zijn ze goed te betalen.
Je krijgt dan lange reistijden, maar bent weg uit van je oude plek (handig i.v.m vorige vraag?) en je zit dichter bij je nieuwe plek, dus handiger met nieuwe baan/huis zoeken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Eerst een andere baan zoeken. Dan je nieuwe werkgever voorstellen dat je bereid bent om te verhuizen. Bij gebleken geschiktheid willen de meeste bazen je best een handje helpen met het zoeken van nieuwe woonruimte.

Note: dus eerst de proefperiode door voordat je verhuist. Daarnaast zijn er best een hoop huizen te koop die je voor een periode kunt huren.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding