chinees hardsteen er schijnt een permanente coating in de handel te zijn voor chinees hardsteen

ik heb een buitentafel van dit materiaal en olie of groene zeep regend er af

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.7K

Antwoorden (2)

De firma Decochip heeft voor elke vloer een coating zeggen ze, dus grote kans dat het daar lukt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kan een cobaltdroger gebruiken waardoor het oppervlak wat droger en harder wordt, of anders wat max. 10% aanlengen met een alkydhars.
Zorg er voor dat het geen lak of vernis wordt anders gaat het bladeren,en krijg je het niet meer mooi.
Éen keer per jaar in de olie en zo nu en dan even afnemen met een sopje van groenezeep en het blijft prachtig!
Heb de moeite er voor over het werk is het niet!
Succes
Gebruik gekookte lijnolie 50% verdund met terpentine!