Ik woon op een camping(VVE) nu nemen de buren om ons heen houtkachels en maken/sluiten dit zelf aan. Mag dit?

Het bestuur laat dit toe.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Voor de brandverzekering, als die er is, zal dit zeker uitmaken.
Je zou eens met je vraag naar de brandweer kunnen bellen.

Antwoorden (3)

Als het bestuur het toelaat is het goed. Als je het er niet mee eens bent moet je een brief schrijven aan het bestuur en dan zullen ze hem kunnen behandelen. Je kunt ook aan het bestuur vragen om de leden van de VVE te laten stemmen over dit onderwerp.
ronron1212
13 jaar geleden
ja hoor dat mag, daar is geen norm voor.
en als de eigenaar het goed vind, dan hebben ze groen licht.
en doen ze het niet goed, krijg jij allen maar meer uitzicht en ruimte om je heen op de camping.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als de camping dit toestaat zal de VvE er niets aan kunnen doen.
TENZIJ: het kan zijn dat er in het splitsingsreglement en eventueel huishoudelijk reglement iets over geregeld is.