Waarom blijft sneeuw niet liggen op de plek waar een auto gestaan heeft?

Is het zo dat sneeuw niet blijft liggen waar een auto gestaan heeft?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (4)

Nee, als er een auto staat valt er geen sneeuw onder, dus lijkt er weinig tot geen sneeuw te komen te liggen als de auto weg is. Ik denk dat je zoiets bedoelt
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het een auto is die gewoon liep is het misschien zo omdat de grond dan te warm is, dat hij niet koud genoeg dus dat de sneeuw nat word. Wat ook nog zou kunnen is dat het gewoon minder lijkt omdat het daar minder lang de tijd heeft gekregen om op te stapelen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er kan geen sneeuw onder de auto vallen, en als er al sneeuw lag zal dit smelten door de hitte onder de auto.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als die auto net weg is, is de plek nog "warm" waardoor de sneeuw smelt. Die grond onder de auto is warmer dan waar geen auto staat.