Wie heeft er ervaring met het met polyester bekleden van douche vloeren op een houten onderlaag?

De douche op de eerste verdieping is gaan lekken en heb daarom de douchebak en tegels verwijderd zodat ik e.e.a. opnieuw kan opbouwen.
Lekkage mag niet meer voorkomen; ik heb gezien dat het mogelijk is vloer en wanden te bekleden met polyester om de houten onderlaag waterdicht te krijgen. Ik zoek daarom naar ervaringen en leveranciers van dit product.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Vroeger had ik een houten zeilboot die lek was,ik heb er toen een laagje polyester opgelegd, en daarna was hij kurkdroog, maar omdat je het hout afsluit moet het heel goed droog zijn anders rot het verder, er zijn veel polester bedrijven, die je advies kunnen geven.