Hoe kan ik snel mijn huis verkopen?

We staan nu 4 maanden via een makelaar op funda, maar er gebeurt zo weinig, iemand tips? Dank!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Wat heeft de foto van de kat met je vraag te maken?
Zorg je wel dat je huis niet naar "kat" ruikt als er een bezichtiging komt? Dat schrikt heel veel mensen af.

Het beste antwoord

Wat een onzin allemaal.

Regel 1 is goed presenteren met prima foto's en goede omschrijving.

Zorg dat je huis schoon is en blinkt, fris ruikt, geen huisdieren of iets wat hier naar kan wijzen.

Regel 2

De prijs, de meeste mensen vragen simpel weg nog steeds te veel voor hun huis. Er is altijd een koper voor je huis, alleen niet voor elke prijs.

Deze markt vraagt om scherpe prijzen. Bij markt stijging een vraagprijs boven de taxatiewaarde, bij stabilisering of daling een vraagprijs ONDER de taxatiewaarde.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Laat er mooie foto's van maken door een kundig fotograaf!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hem op marktplaats zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je huis goed opruimen voor een bezichteging.. Huur wat mooie meubels kan heel goedkoop dan hebben de mensen die komen kijken een idee hoe ze het kunnen inrichten
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je huis moet er uit springen t.o.v. de andere huizen in de buurt. Dat kan door uiterlijk, mogelijkheden, inrichting (neutraal houden) of bijv prijs.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een bord met "Te koop" en je telefoonnummer erop in je tuin zetten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Advertentie met foto in huis aan huis blad/regiokrant.

Behalve op Marktplaats ook op Koopplein

Laat een 180" vieuw toevoegen!