waar vind ik tegels met devote afbeeldingen?

voor in mijn keuken zoek in tegels met devote afdrukken, bv. bedankt maria voor de bewezen gunst e.d.
ik weet die wel te koop, maar aan 20 € per stuk en dat is toch wat overdreven voor een tegel van 15x15 cm.
op rommelmarkten niet te vinden, ik zoek wekelijks.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

ga 'ns naar de site : www.crossdaily.com/graphics . Die afbeeldingen kan je downloaden en afdrukken , en dan op jouw tegels plakken . Ik weet bijna zeker dat er geen tegels bestaan met deze afbeeldingen er al op .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wil kan ik ze voor je maken met elk willekeurig plaatje erop. Misschien heb je nog oude bidprentjes?
Maar dit kun je ook laten doen bij een drukkerij. Het is namelijk net zoiets als een foto drukken op een mok...