jacuzzi of hottub, of helemaal niks ?

Wij overwegen een hottub of een jacuzzi aan te schaffen, maar twijfelen nog.
Heb je er een? Hoe vaak gebruik je hem in de praktijk? En waarom heb je gekozen wat je hebt gekozen? En zou je dezelfde keuze opnieuw maken? En waarom (niet?).
Kortom: wij zijn benieuwd naar jouw ervaringen en advies.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Antwoorden (2)

eerste kost veel energie, hottub met hout? geeft last van rook[u buren] in het begin gebruikt het veel dan ook veel familie en vrienden die het gebruiken daarna veel minder met verschonen enzzz u kunt ook over wegen om afentoe een wellness te bezoeken dit kan goedkoper zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is meestal zo een van die hebbedingetjes, alleen dit is een dure, die je, nadat het nieuwtje er af is, minder en minder gebruikt gaat worden en daar staat hij dan.
Een hottube warm stoken levert veel rook en overlast op, kost ook nog eens veel hout.
Een Jacuzzi, moet je eigenlijk op temperatuur houden en keurig afgedekt, dus ook gebruik je hem niet, kost het toch veel energie.
Dus kopen om met de trend mee te doen, of om hem ( soms) te gebruiken?
Kost dus veel aan energie en onderhoud en als je het niet minstens drie keer per week gebruikt, is het eigenlijk helemaal niks.
Met douchen wordt je net zo nat.