Ik heb begin januari een huurcontract getekend voor een woning en nu wil mijn huurbaas denk ik het niet meer aan mij verhuren kan hij dit zo doen

Weet jij het antwoord?

/2500

Beste, Eenmaal dat je een huurkontrakt hebt ondertekend is er geen weg meer terug ! Je huisbaas kan niet zomaar dit kontrakt verbreken tenzij er ernstige vermoedens zijn dat je bijvoorbeeld de huur niet zou kunnen betalen, het beste laat je het kontrakt ook registreren bij een Registra- tiekantoor (zie link),dan ben je safe en kan de huisbaas je moeilijker uitzetten ! Dan kan het alleen nog na de tussenkomst van de heer Vrederechter, en ook nog maar in bepaalde gevallen ! Normaal heb je niet te vrezen, want het is een officieel document dat wordt getekend door de beide partijen zijde de verhuurder (die het goed aan jou verhuurt), en de huurder (die het goed mag betrekken) Voor de zekerheid heb ik er enkele linken aan toegevoegd waar je meer info kan vinden ivm dit onderwerp ! Veel sukses ! Mvg, Karel8158

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100