Hoe vind je een goede en niet te dure verhuizer en waar moet je op letten?

Vanaf een flat op de 3e etage met liefst ook opslagmogelijkheden voor tijdelijk overtollig huisraad.

Toegevoegd na 1 minuut:
Verhuizing vanuit de provincie Utrecht

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1K

Het beste antwoord

Kijk hier eens op:

diensten.marktplaats.nl/.../383842638-ervaren-verhuis-hulp-omgeving-utrecht-goedkoop-en-vakkundig.html

Ziet er erg professioneel en betrouwbaar uit, en er staan tig heel goede reviews. Kan alleen niet ontdekken hoe het is met verzekering etc.

In ieder geval succes!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zoek op internet enkele verhuizers en vraag om een offerte. De prijs is sterk afhankelijk van wat je allemaal wilt verhuizen en hou lang ze daar over denken te doen. Letop dat ze verzekert zijn

Toegevoegd na 37 minuten:
let er op dat het een erkend verhuisbedrijf is
ronron1212
13 jaar geleden
ronron1212
13 jaar geleden
dat weet je nooit of je moet kennissen hebben die met ze verhuist zijn.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Inderdaad, daarom de op goeie vraag gestelde vraag, ook aan degenen die daar ervaring mee hebben!