openhuis tussen 10 en 12

betekent dit dat ik in die 2 uur zonder enige afspraak het koophuis kan bezoeken of moet ik eerst contact opnemen met de betreffende makelaar?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Bij een openhuisroute zijn alle huizen vrij te bezichtigen. Je kunt vrijblijvend rondlopen of eventueel een folder en advies meekrijgen, al naar gelang je er zelf behoefte aan hebt.

Vaak is de verkopend makelaar aanwezig, die zich dan bescheiden opstelt. Niets moet, alles mag. Soms wordt dan gevraagd of je enige toelichting nodig hebt, maar je kunt ook zeggen dat je voorlopig alleen wilt kijken.

Dit is wel de prettigste manier om een aantal huizen te bekijken en voor jezelf vast te stellen wat je het meest aanspreekt.
Ivana
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Open huis betekent dat je er zonder afspraak langs kunt gaan. Als je vervolgens interesse hebt, dan kun je alsnog een afspraak maken voor een langere bezichtiging.
bamibal