Hoe blijft de lucht verdeeld in een matje?

In een luchtbed zie je van die dingen waar die zijn vastgemaakt, maar een matje is helemaal plat, hoe blijft die lucht dan goed verdeeld?

Toegevoegd na 17 minuten:
als je erop ligt

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waarom geef je het niet als antwoord? ipv je het bij reacties zet?

Het beste antwoord

Een matje is dan wel helemaal plat, maar er zitten wel delgelijk luchtkamers in. Veel meer dan in een gewoon luchtbed. Daarom kun je er relatief goed op slapen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lucht vult alle ruimtes op.
denk maar aan een ballon daar zit ook niet een bult of een deuk in.
Dus lucht zoekt gewoon de weg naar buiten en dat kan hij niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
jij snapt mijn vragen ook nooit hè? als je op een matje ligt, zou de lucht eigenlijk naar de zijkanten gaan, maar dat gebeurt niet, omdat de lucht goed verdeeld zit, hoe kan dat dan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
als jij je vragen normaal stelt dan kun je ze wel begrijpen.Je zegt toch helemaal niet dat je erop wilt gaan liggen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+ klopt...de vraag lees ik ook zo, en ik zou ook dit antwoord hebben gezegd
Kimath
13 jaar geleden
In je gestelde vraag lees ik niks over op een matje gaan liggen, daarom geef ik het antwoord van werk een plus. De manier waarop de vraag gesteld is, is dit een juist antwoord.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
thnx marion en kimath ik denk dat ze haar eigen vraag niet snapt haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik denk t ook niet...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja Loenie jij snapte zeker meteen dat ze dat bedoelde.
Bij ons ligt de hond op een matje maar ikzelf niet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
prachtig antwoord werk.... lol
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
of je moet er een in je nek hebben ...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nee ik mag mee in het waterbed
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
oh nee daar word ik misselijk op...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
ja marion maar je moet wel stilliggen haha
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
dat zijn veel reacties