Door er een theemuts overheen te doen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Door over de theepot een theemuts te plaatsen. Je kunt ook thee in een thermoskan zetten (zakje er in) dan blijft het ook warm.
13 jaar geleden
Op een theelichtje!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Yep! Is een soort rechaud, maar dan voor theepotten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Werkt perfect. Een kaarsvlam (waxinelichtje) levert net genoeg energie om de pot met thee warm te houden. (+)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat ook leuk +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
staat wel leuk maar werkt voor geen meter
In een theebeurs, dat is een dik gevoerde soort (geld)beurs met ronde bodem waarin je de theepot zet en sluit met een 'knip'.
Door er een theemuts over heen te zetten. Dit is een soort gevoerde hoes die onder open is en je over de theepot heen schuift.
Op een warmhoudplaatje zetten (rechaud)
Op een theelichtje zetten.(houder met waxinelichtje en afstelplekje erboven.
Een geïsoleerde theepot te gebruiken. Vaak zit er een tweede laag omheen van metaal. Tussen de theepotwanden zit lucht en dit isoleert net als een isoleerkan. Bredemeijer heeft mooie geïsoleerde theepotten en zo zijn er meer fabrikanten natuurlijk. ik heb er zelf één van Bredemeijer en kan daarom met stelligheid zeggen dat thee er erg lang heet in blijft.
amc
13 jaar geleden
Handdoek eromheen...!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met een theepot-muts