Weet iemand of onderstaande situatie normaal is bij webwinkel Bonprix?

Reeds een week geleden deed ik een bestelling bij webwinkel Bonprix http://www.bonprix.nl er stond bij beide artikelen die ik heb besteld dat ze op voorraad waren.

Pas enkele dagen na de bestelling kreeg ik inloggegevens voor het persoonlijke deel van de pagina, waar ik de status van de bestelling kan inzien.

Nu, een week later staat er nog steeds dat de bestelling wordt verwerkt en het voor mij wat mysterieuze: "Colis en cours de livraison," mijn Frans is ongeveer nihil, maar ik neem even aan dat dit ongeveer hetzelfde betekent.

Mijn vraag, zijn er mensen die bijvoorbeeld bij deze winkel ooit eens iets besteld hebben en die soortgelijke ervaringen hebben? In mijn ogen is het op zijn minst niet netjes namelijk.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

Het franse betekent dat je bestelling inderdaad verwerkt en geleverd wordt. Mijn moeder heeft een aantal keer bestelt bij deze website en daaruit blijkt dat dit de normaalste gang van zaken is. Zo hebben we een keer niet het complete bestelde pakket ontvangen, terwijl de klantenservice glashard bleef zeggen dat dit wel geleverd was.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Mijn ervaring is, dat als er iets niet goed is gegaan en je belt, de situatie keurig en snel wordt opgelost. Dat kost je extra telefoonkosten, maar dat heb ik er dan wel voor over. Succes.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ikzelf heb geen ervaringen, maar, leve het internet.
Als je het onderstaande leest, dan krijg je spijt dat je daar besteld hebt. Er staan enkele positieve ervaringen, maar die zijn een uitzondering.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
+1 Ik heb al spijt, maar ik zal het nog even doorlezen, stom dat je dit soort dingen vaak achteraf bedenkt.