De wasmachine van mijn moeder pakt geen water

De wasmachine van mijn moeder pakt geen water, het is een miele w 9515, en ik heb geen idee wat ik moet doen, ik zat zelf te denken aan ontluchten maar ik heb ook geen idee hoe ik dat kan doen Heeft iemand tips?

Toegevoegd na 51 minuten:
Hallo medemens ik wil jullie heel erg bedanken maar het blijkt het waterslot te zijn. Zelf achter gekomen ;):D

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen
1.2K

Het beste antwoord

is de waterleiding niet bevroren van je wasmachine
anders moet je de waterstop eens vervangen

Toegevoegd na 2 minuten:
de waterstop zit aan de kraan vast het is vaak een grijs blokje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Is er verder wel water in de woning? Zo nee dan zijn de leidingen mogelijk bevroren. Verder wil het nog wel eens helpen om de kraan open te draaien.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Staat de wasmachinekraan wel open? Het kan zijn dat die dicht is gedraaid, waardoor de machine geen water kan pakken.