Als je door de makelaar verkeerd wordt geinformeerd kan je na settlement nog afzien van de koop vanwege dwaling?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Wonen

Het beste antwoord

Is erg moeilijk te beantwoorden zonder meer informatie. Maar wanneer je echt verkeerd ben voorgelicht dan is er misleiding in het spel. Wanneer je hiervoor bewijzen hebt zou ik zeker een advocaat in de arm nemen. Voor je dat gaat doen informeer eerst bij de Sociale Raadslieden (met afspraak is prettiger) of er een zaak in zit. Deze zijn gratis en als zij vinden dat het idd dwaling/misleiding is zullen ze je doorsturen naar een advocaat. Ik raad je dit aan omdat je anders misschien met torenhoge advocaat kosten zit en er niets uitkomt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Dat is echt heel, heel erg moeilijk. Als je ervan overtuigd bent dat je bent misleid, neem dan met spoed een advocaat en die moet proberen de koop te ontbinden.
Grote kans dat je voor de rechter eindigt, dus bereid je voor op een lange, slepende affaire.
escape